Välkommen till Lilla Äppelkulla

Välkommen hit! I somras köpte jag mig ett litet hus på landet. Insåg att jag hade alldeles för många djur för att bo i lägenhet i stan.. Dessutom är ett av mina främsta intressen förutom djuren att renovera,inreda, och pyssla med diverse projekt. Arbetar som bildlärare, och med teckenspråk, mår som bäst när jag får använda mina händer på olika sätt. Min familj består av två underbara döttrar, ett vackert friesersto, två katter,två kaniner, och skrattduvan Luna. Här kommer jag främst att skriva om vad som händer i mitt liv här hemma, renoveringen av mitt hus, djuren, hantverk och annat som jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heeej o vad fint du har det här:) du har redan en som tänker följa dina projekt....kram kram J:)

2010-12-12 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0