I dag borde jag stannat i sängen....

Dagen började med att bilen var död. Hade sedan en skittrist dag på jobbet,kom hem till ett helt utkylt hus, 13 grader inomhus. Började elda, och hällde upp ett glas vin för att värma mig lite- men hann inte ens smutta på det innan det välte och rann ut över bordet. Efter att varit ute i kylan, fodrat hästar, och skruvat loss bilbatteriet, kom jag, rätt frusen nyss in. Ok,en kopp varm choklad skulle sitta fint. Vad tror ni hände...? Självklart tappade jag greppet om koppen och all choklad rann ut på köksbänken. Varför är vissa dagar så här???? Och varför klev jag upp i morse..?
Hmmm..nåja,lägger upp ett par badrumsbilder för att visa skillnaden på mitt badrum sedan jag flyttade in. Inte helt färdigt än,det sista fixet med lister m.m. återstår. Men det är bra att ha en del bilder från före renoveringen för att påminna sig om det som faktiskt hänt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhh fantastiskt fint Ingela...ett dröm badrum o såå fint badkar=) vad duktig du är...kram kram

2010-12-16 @ 08:46:14
Postat av: Jeanette

vill se meeeer.....uppdatera ingeling.....;)

2010-12-22 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0